• Heb je een vraag? WhatsApp ons op +31627031630
  • Voor 15:00u besteld = zelfde dag verstuurd
  • Gratis verzending in NL vanaf € 50 en in BE vanaf € 75


    FAQ

    Veelgestelde vragen

    1.1 Ik krijg geen bevestigingsmail van mijn bestelling?

    Het kan zijn dat onze bevestigingsmail in de map "ongewenste mail" terecht is gekomen. Het is ook mogelijk dat je een onjuist e-mailadres hebt ingevoerd en om deze reden geen bevestigingsmail hebt ontvangen. Mocht dit het geval zijn dan verzoeken wij je contact met ons op te nemen.

     

    2.1 Wat is de levertijd?

    BBFL heeft op 2 locaties een magazijn. Dit houdt in dat je aankopen mogelijk wat langer onderweg zijn. We maken onderscheid in de volgende levertijden:

    • Direct leverbaar (voor 15:00u besteld = zelfde dag verstuurd)
    • Leverbaar in 3-6 werkdagen

    Bestellingen die op werkdagen vóór 15u geplaatst zijn, worden dezelfde dag nog verstuurd. Mits het artikel direct leverbaar is natuurlijk. Wij verzenden via PostNL. Veelal leveren zij de volgende dag. Echter, vanwege de huidige omstandigheden en toenemende drukte bij PostNL kan het voorkomen dat jouw bestelling later komt dan je gewend bent. De huidige levertijd bedraagt hierdoor 1 tot 2 werkdagen. Rondom feestdagen dien je ook rekening te houden met een langere levertijd.

    Woon je in de buurt? Wij bieden ook de mogelijkheid om je bestelling op te komen halen op ons kantoor in Woerden. Je kan hiervoor via de mail een afhaalafspraak maken.

    Spoed? Neem contact met ons op en informeer naar de mogelijkheden.

     

    3.1 Wat zijn de verzendkosten?

    Voor het verpakken en verzenden binnen Nederland berekenen wij €5,95 inclusief BTW per bestelling. Voor verpakken en verzenden naar België brengen wij €8,95 inclusief BTW in rekening. 

    Bij bestellingen in Nederland en België boven de €50,00 resp. €75,00 inclusief BTW berekenen wij géén verzendkosten.

     

    4.1 Waar kan ik terecht met een klacht of opmerking over mijn bestelling?

    Wanneer je een klacht of opmerking hebt over je bestelling dan horen wij dit heel graag. Hierdoor krijgen wij de mogelijkheid het probleem voor je op te lossen. Je kunt een e-mailbericht sturen naar [email protected]. onder vermelding van jouw ordernummer.

     

    5.1 Hoe kan ik betalen?

    Je kunt bij ons op verschillende manieren betalen; via iDealMastercardVisa Credit CardBancontact of achteraf via Klarna. De transacties die worden verricht op Best Brands For Living worden beveiligd door het betaalsysteem Mollie Payments. Alle betaalinformatie die wordt uitgewisseld voor de uitvoering van de betaling, wordt gecodeerd via het SSL-protocol. Deze gegevens kunnen niet opgespoord, onderschept of gebruikt worden door derden. Deze gegevens worden ook niet bewaard in onze computersystemen.

    Betaling met iDEAL
    Met iDeal kun je vertrouwd, veilig en gemakkelijk afrekenen. Je rekent af in je vertrouwde internet betaalomgeving op basis van specifieke beveiligingsmethodes van je eigen bank. Als internetbankierder kun je direct gebruik maken van iDeal, je hoeft je dus niet eerst aan te melden. Banken die gebruik maken van iDeal zijn; ABN AMRO, ASN Bank , Friesland Bank, ING, Knab, Rabobank, Regiobank, SNS Bank, Triodos Bank en Van Lanschot Bankiers. 

    Betaling met Master card
    Via ons beveiligde systeem kun je op een veilige manier met je creditcard een directe online betaling doen. MasterCard® SecureCode™ is een nieuwe service van Mastercard voor internetbetalingen. MasterCard SecureCode zorgt ervoor dat je gegevens nog beter beschermd zijn als je betaalt via internet.

    Betaling met Visa Credit Card
    Via ons beveiligde systeem kun je op een veilige manier met je Visa Credit Card een directe online betaling doen. Verified by Visa zorgen ervoor dat je gegevens beter beschermd zijn als je betaalt via internet. 

    Betaling met Klarna
    Veilig achteraf betalen met Klarna, je betaalt pas als je je bestelling hebt ontvangen. Verder zijn aan deze betaalmogelijkheid bepaalde voorwaarden verbonden; de betaalverplichting voor je bestelling ligt niet meer bij Best Brands For Living maar is overgenomen door Klarna. Betaal je niet op tijd? Dan kan het zijn dat Klarna extra kosten in rekening brengt, hier kunnen wij als Best Brands For Living niets aan doen en hier zijn wij ook niet verantwoordelijk voor.

    Lees de goed de Algemene Voorwaarden van Klarna door zodat je weet wat je rechten en plichten zijn als je kiest voor deze betaalmogelijkheid.

     

    6.1 Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

    Het is mogelijk om jouw bestelling op te halen. Je kunt hiervoor via de mail een afhaalafspraak maken. 

     

    6.2 Kan ik mijn bestelling volgen?

    Onze verzendpartner is MyParcel (PostNL). PostNL zal namens ons zorg dragen voor de verzending. Zodra we je bestelling mee hebben gegeven aan PostNL, ontvang je per e-mail een Track & Trace-code waarmee je je pakket kunt volgen.

     

    7.1 Zijn er kosten verbonden aan een retourzending?

    De retourkosten zijn voor eigen rekening.

    Wat zijn de kosten voor Best Brands For Living bij een retour:
    Artikel(en) bestellen, verzenddozen bestellen, inpakken, opsturen, pakket wordt uitgepakt, weer ingepakt, pakket wordt terug gestuurd en dan weer terug de winkel in. Dat klinkt niet als het meest efficiënte proces op aarde... en dat is het dan ook niet. Retourzendingen zijn duur! Heb je een vraag of twijfel je over artikel (kleur, afmeting, levertijd), wij helpen je heel graag via de mail, WhatsApp of DM via social media.

     

    7.2 Wanneer ontvang ik de terugbetaling van mijn retourzending?

    Het duurt vaak 2 tot 4 werkdagen voordat wij een retour ontvangen. Wanneer het pakket retour is ontvangen, zal dit verwerkt worden en ontvang je een bevestiging van ontvangst per mail.

    De terugbetaaltermijn is altijd zo snel mogelijk, maar maximaal binnen 10 dagen na ontvangst van je retour krijg je het betaalde bedrag terug op dezelfde manier als de betaling is gedaan.

     

    7.3 Mag ik een artikel retourneren?

    Na ontvangst van je bestelling heb je een bedenktermijn van 14 dagen waarbinnen je de producten retour kunt melden zonder opgave van reden. Na deze melding heb je nogmaals 14 dagen om het product daadwerkelijk retour te sturen. De kosten van de retourzending zijn voor eigen rekening. 

    Retouradres:
    Best brands For Living
    t.a.v. Retouren
    Kattegat 6A
    3446 CL Woerden

    Inloggen

    Wachtwoord vergeten?

    • Al je orders en retouren op één plek
    • Het bestelproces gaat nog sneller
    • Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen

    vergelijk0